Administració de finques

  • Control econòmic

    • Informació econòmica actualitzada i immediata, tant del saldo comunitari com dels pagaments i cobraments realitzats.
    • Confecció del pressupost de despeses ordinàries anuals.
    • Control i cobrament de les provisions de fons i saldo resultant de l’exercici.
    • Control i presentació de comptes, liquidació de despeses i cobraments ordinaris anuals de manera conjunta i individualitzada per departament i copropietari.
  • Gestió administrativa

    • Assistència a la Junta Ordinària i a les Extraordinàries que siguin necessàries.
    • Confecció i notificació de convocatòries i actes.
    • Custòdia de la documentació comunitària dels últims cinc anys i de la documentació fixe constitutiva.
    • Gestió i control d’empleats comunitaris.
    • Assessorament a la Comunitat de Propietaris i especialment al President d’aquesta.
  • Resolució d’incidències

    • Atenció de totes les incidències comunitàries que es presentin, així com la seva gestió i control.
    • Gestió eficaç de la morositat.
    • Control i coordinació dels Industrials i professionals externs al servei de la comunitat, així com comparació de preus i negociació de condicions de pagament.
    • Control i seguiment dels sinistres comunitaris tant amb la companyia com amb la corredoria d’assegurances.
    • Prendre, en absència del President o dels membres de la Comissió de Govern, les mesures urgents necessàries per a evitar un mal major.
    • En general vetllar per la bona convivència i funcionament de la Comunitat
roger lluria024